سردار شهید حاج اسماعیل حیدری

۲۸ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۲

دو سال گذشت

28 مرداد 92

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۸
حسین حیدری

نظرات  (۳)

سلام شما پسرش هستی؟؟؟
ای خدا وقتی مستند اقای باغبان رو دیدم ...................... هیچی ندارم بگم فقط خیلی مرد بود
من تازه افتخار پیدا کردم ایشون رو شناختم برای همین اومدم تو اینترنت سرچ کنم درباره این شهید بزرگوار
فقط میتونم بگم دمش گررررررررم خیلی دمش گرم خیلی
هراز بار مستند رو نگاه کنم سیر نمیشم
روحش شاددد
پاسخ:
سلام
بله افتخار میکنم...
باورت نمیشه من اومده بودم امروز تا سالروز شهادتش رو پیدا کنم 
دیدم امروزه 28 مرداد 
هههههههیی
خدایا ممنون 
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۶ علیرضا مصدق
آقا با اجازت این پوستر رو برای سایت امام زاه ابراهیم کار کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی