سردار شهید حاج اسماعیل حیدری

ولادت امام الرئوف، علی بن موسی الرضا (ع) را تبریک عرض میکنم

این وب رو همین امشب، شب ولادت امام رضا(ع) به تاریخ 1392/6/25 راه انداختم. شاید مکانی باشه برای آثار و مطالبی که در مورد شهید حیدری ساخته و گفته میشه . . .


شبی یاد جنون آباد کردم      /      علی موسی الرضا را یاد کردم
میان بی کسی های شبانه      /      هوای صحن گوهرشاد کردم
طنابی از دلم بر دیده بستم      /      دخیل پنجره فولاد کردم


گویند جواز کربلا دست رضاست      /      شاهی که تجلی گه الطاف خداست

جایی که برات کربلا می گیرند       /      آنجا به یقین پنجره فولاد رضاست



مدت زمان: 2 دقیقه 31 ثانیه 

دانلود

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۶
محمد مهدی رضایی

نظرات  (۸)

سلام خسته نباشید

من با جسارت تمام قصد ساخت مستندی درباره زندگی شهید والامقامتونو دارم.

من دانشجوی ترم 1کارشناسی دانشگاه مازندران بابلسرم.

ممنون میشم اگر کمک کنید

نیازمند یکسری اطلاعات و . . .

09378363600
سلام خدا بر شهیدان.
انشا الله... ما جای اونا رو پر می کنیم.
شاید هم ما مثل حاج اسماعیل به بالاترین درجات برسیم.
انشا الله....
شهادتت مبارک حاج اسماعیل، هنوز پرچم بالاست-همیشه پرچم بالاست
۱۲ دی ۹۲ ، ۱۴:۲۳ محمد جوادی
سلام
یه طرح دلی برای حاج اسماعیل ...
شهادت هنر مردان خداست...
:
http://upload7.ir/images/77196839141025877297.jpg
۲۳ دی ۹۲ ، ۲۳:۲۶ حسین (تیساپه لینگ )
خیلی دوست دارم بیشتر از زوایای زندگی حاج اسماعیل بدونم 
ایکاش مطالب زیاد تری میزاشتین 
۱۳ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۰ مـَـ ه جَـبـیـטּ
إإ

پس پست هاتون چی شد ؟! پوستر اینا چی شد ؟!
عالی بود

حاج اسماعیل التماس دعا ...

کاش ما هم با شهادت برویم....

کاش ما هم به برادران شهیدمان بپیوندیم...

کاش ما را هم به باغ زیبای شهادت راه بدهند...

(ببخشید ، ولی آرزو بر جوانان عیب نیست)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی